PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Dimanche 13.10.2024
Recherche
  Centre de recherche
Indice de la République Tcheque
INFOS DE BASE
  Infos de base sur la Tchéquie
Le meilleur de la Tchéquie
Régions en Tchéquie
Régions touristiques
Turistické oblasti
Villes et municipalités
Eurorégions
Microrégions et associations
Régions pittoresques
ACTUALITÉS ET ACTIVITÉS
  Actualités et nouvelles
Databanque des activités
Activités folkloriques et festivals
Activités touristiques
PRAGUE - COEUR D´EUROPE
  La ville de PRAGUE
Centres d´accueil de Prague
Calendrier d´activités a Prague
Thermalisme
  Stations balnéaires
Assurance-maladie
Tourisme de congres
  Expositions et parcs des expositions
Centres de congres
Organisation des expositions et promotion
Congres et conférences
Foires et expositions
Tourisme et loisir
  Centres d´accueil
Culture et divertissement
Monuments de l´UNESCO
Monuments et architecture
Monuments ecclesiastiques
Châteaux-forts et châteaux
Vacances actives
Tourisme pédestre
Agrotourisme
Cyclotourisme
Aquatourisme et sports
Tourisme du vin
Sport et relaxation
Club des touristes tcheques
Agences de voyages
Folklore et Traditions
  Folklorní sdružení
Ensembles folkloriques
Festivals folkloriques
Traditions folkloriques et coutumes
Métiers traditionels et produits
Nature et sa protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Sites classés
Přírodni zajímavosti
Grottes et abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Sentiers touristiques
Hébergement et alimentation
  Terrain de camping, campement
Hotels, Pensions
Chaty a chalupy
Résidences de vacances
Autre hébergement
Restaurants
Příjemné posezení
Specialités gastronomiques
Commerce et services
  Services pour automobilistes
Centres d´achats
PROMOTION DE L´ENTREPRISE
  Occasions d´investissement
Secteur financier et l´assurance
Immobiliers a vendre
Production industrielle
Production alimentaire
Království perníku

Mapy, atlasy, průvodce a naše asociace

Představit si turistická informační střediska bez map, autoatlasů a průvodců si lze opravdu těžko. Snad celý život se "pohybuje” v této oblasti Marcel Goetz z Turistického informačního a mapového centra jižní Čechy v Českých Budějovicích
Již od roku 1995 usiluje o to, aby se o nás vědělo. Dnes se již můžeme setkat v celé řadě těchto materiálů s naším logem a adresářem asociace. Radou asociace byl pověřen řízením této oblasti jako vedoucí ediční sekce. S výsledky práce se již dnes můžeme seznámit v mnoha mapách, atlasech i průvodcích. Na otázku, jak vypadá současná situace, Marcel Goetz odpovídá: "Od prvních jednání v roce 1995 se nám postupně podařilo zajistit uveřejňování adres naší asociace u kartografie, Geomedie a Olympie Praha, SHOCart, M-Planu, Davida a Soukupa. Dále spolupracujeme s řadou drobných vydavatelství, např. při vydávání pexes a zveřejňování našeho loga v kvalitních turistických materiálech. Samozřejmě, že tento způsob propagace předpokládá, že bychom měli, tak jak je to zvykem, odebrat určitá množství materiálů. Do této doby to garantovalo naše turistické informační a mapové centrum, kdy jsme za každou zveřejňovanou adresu garantovali sami odběr cca za čtyři tisíce korun”.
Tento způsob však nejde uplatňovat do nekonečna.
To je pravda. Na trhu je složitá distribuční situace. Určitá vydavatelství pro nás pracují, smluvně nás podporuje celorepubliková distribuce firmy GeoMedie, ale v chaotické situaci a neznalosti smluvních partnerů profituje celá řada dalších firem, případně i drobní distributoři, kteří nebyli ochotni pomoci při financování projektu a při řešení koncepčních otázek. Samozřejmě, nemůžeme nařizovat zřizovatelům a provozovatelům turistických informačních středisek, že musí odebírat ty nebo ony mapy apod. Myslím si však, že již s přihlédnutím k tomu, že jsme v nich sami uvedeni, měli bychom je odebírat a nabízet k prodeji. Prodáváme tak vlastně výsledky své práce.
Vy jste se obrátil na jednání členského fóra s návrhem na další postup.
Za dobu činnosti ediční sekce se nám podařilo navázat dobré kontakty s vydavateli. Uvedl jsem, že až do této doby jsme zajišťovali odběr výtisků v naší firmě a že by bylo potřeba, aby se na distribuci a prodeji začali výrazněji podílet i pracovníci ve střediscích. U nových titulů, kde bude uveřejněna adresa příslušného turistického informačního střediska v rámci naší asociace si dovolíme automaticky poslat novinku ihned po vydání v minimálním objemu za tisíc korun. Další dodávky pak zajistí distributor firmy GoeMedia, který pomůže i s technickým vybavením infocentra. Tam, kde jsou s dodávkami zboží problémy, jsme ochotni zásobovat střediska přímo z Českých Budějovic. Dalším důležitým faktorem je skutečnost, že dodávky je možné odebírat pouze na dobírku, poštovné hradíme my. (Rabaty za prodej jsou uvedeny v jiném příspěvku - pozn. redakce).
Například nyní přišel na trh nový autoatlas, kde je na celé jedné straně zveřejněn adresář naší asociace. Měli bychom se naučit spolupracovat s těmi, kteří byli a jsou ochotni nadále být v dobrém kontaktu s naší asociací.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.05.1999
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA