PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Středa 06.11.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Základní informace o ČR
Česká NEJ
Kraje ČR
Turistické regiony
Turistické oblasti
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Databanka akcí
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
PRAHA SRDCE EVROPY
  Město PRAHA
Pražská informační centra
Kalendář akcí v Praze
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
Kongresy a konference
Veletrhy a výstavy
Turistika a volný čas
  Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Pěší turistika
Agroturistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Sport a relaxace
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Podrobně zmapovat turistický potenciál

Platnost obrázku vypršela.

To, že agentura REGION VALAŠSKO se profesionálně a systematicky věnuje rozvoji cestovního ruchu v regionu Valašska, svědčí i druhý rozsáhlý projekt. O podrobnostech si povídáme s Ing. Petrem Vašků - generálním ředitelem této agentury.
O co jde v tomto projektu?
V poslední době jsme svědky toho, že k nám turisté všeobecně jezdí čím dál méně. Kromě zcela objektivních důvodů, jako je nedostatek finančních prostředků a "blbá nálada" mezi obyvateli, je jedním z podstatných důvodů nedostatek kvalitních informaci o možnostech rekreace v regionech.

Platnost obrázku vypršela.

Jak tomu máme rozumět? Propagačních materiálů je vcelku dost?
Souhlasím, propagačních materiálů je většinou dost. Otázkou ale zůstává jakých. Ruku na srdce - jak zatím vytváříme nové propagační materiály? Sedneme si a řekneme si, že si uděláme nějakou hezkou "image" publikaci regionu. Dáme tam spoustu kvalitních fotografií, zaplatíme statisíce za zhotovení a pak nakonec jej ve velkém zdarma rozdáváme na veletrzích. Není to přece jen velké plýtvání omezenými finančními prostředky?
Co tedy navrhujete?
Obrátit postup tvorby celkové propagace regionů. Nejprve kvalitním marketingovým průzkumem mezi návštěvníky zjistit proč, za jakým účelem atd. do regionu přijeli. Na základě těchto výsledků, přizpůsobit tvorbu propagačních materiálů cílovým trhům. Divili bychom se, jaké výsledky tímto průzkumem dostaneme.
Co v tom děláte?
Kromě každodenní systematické práce v propagaci regionu, vyhledávání nových kontaktů a trhů, jsme se rozhodli znovu podrobně zmapovat turistický potenciál regionu Valašska. Vzhledem k nedostatku finančních prostředků na tento rozsáhlý projekt, jsme požádali o účelovou dotaci na zpracování marketingové studie "Rozvoj cestovního ruchu v regionu Valašska" z rozpočtové kapitoly Ministerstva pro místní rozvoj v rámci Programu obnovy venkova pro rok 1998 z Dotačního titulu_7.
Můžete stručně objasnit cíl projektu?
Cílem projektu zpracování marketingové studie "Rozvoj cestovního ruchu v regionu Valašska" je:
  • zmapovat současný turistický potenciál regionu s pojmenováním jeho silných a slabých stránek
  • vytvořit představu o možném celkovém vývoji cestovního ruchu v regionu
  • nabídnout možnosti rozvoje turistiky v jednotlivých oblastech jako jsou např. venkovská turistika, způsoby zpracování propagačních materiálů, koordinace a podpora činnosti informačních center atd.
  • posílit KNOW-HOW agentury, které by bylo k dispozici zástupcům místní správy i podnikatelským subjektům různých míst ČR.
Proč by tuto studii měla zpracovávat Vaše agentura?
Předpokládal jsem tuto otázku. Odpověď je jednoduchá - protože v tomto máme mnoho zkušeností, kontakty na odborníky v jednotlivých specializovaných oblastech cestovního. Konkrétně. Já sám jsem zpracoval dvě marketingové rozvojové studie, podílel se na dalších cca deseti podobných projektech.
Jaký je předpokládaný rozsah zpracování studie?
To by bylo na dlouhé povídání. Domnívám se, že pokud by někdo měl zájem o spolupráci nebo dokonce využít našich zkušeností při zpracování rozvojových marketingových studií regionu, je na místě osobní setkání zainteresovaných stran.
Takže nám sdělte, kde Vás mohou najít.
Naše agentura REGION VALAŠSKO sídlí v Rožnově pod Radhoštěm, v ulici Palackého 484, PSČ 756 61. Jinak máme své WWW stránky na Internetu. Ostatní kontakty jsou uvedeny níže. Těším se na spolupráci s dalšími subjekty v cestovním ruchu.

REGION VALAŠSKO, Palackého 484, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, tel: 0651-57 195, tel/fax: 0651-52 351, tel/fax: 0651-52 351,info@valassko.cz

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 08.01.1999
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA