PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Mercredi 16.10.2024
Recherche
  Centre de recherche
Indice de la République Tcheque
INFOS DE BASE
  Infos de base sur la Tchéquie
Le meilleur de la Tchéquie
Régions en Tchéquie
Régions touristiques
Turistické oblasti
Villes et municipalités
Eurorégions
Microrégions et associations
Régions pittoresques
ACTUALITÉS ET ACTIVITÉS
  Actualités et nouvelles
Databanque des activités
Activités folkloriques et festivals
Activités touristiques
PRAGUE - COEUR D´EUROPE
  La ville de PRAGUE
Centres d´accueil de Prague
Calendrier d´activités a Prague
Thermalisme
  Stations balnéaires
Assurance-maladie
Tourisme de congres
  Expositions et parcs des expositions
Centres de congres
Organisation des expositions et promotion
Congres et conférences
Foires et expositions
Tourisme et loisir
  Centres d´accueil
Culture et divertissement
Monuments de l´UNESCO
Monuments et architecture
Monuments ecclesiastiques
Châteaux-forts et châteaux
Vacances actives
Tourisme pédestre
Agrotourisme
Cyclotourisme
Aquatourisme et sports
Tourisme du vin
Sport et relaxation
Club des touristes tcheques
Agences de voyages
Folklore et Traditions
  Folklorní sdružení
Ensembles folkloriques
Festivals folkloriques
Traditions folkloriques et coutumes
Métiers traditionels et produits
Nature et sa protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Sites classés
Přírodni zajímavosti
Grottes et abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Sentiers touristiques
Hébergement et alimentation
  Terrain de camping, campement
Hotels, Pensions
Chaty a chalupy
Résidences de vacances
Autre hébergement
Restaurants
Příjemné posezení
Specialités gastronomiques
Commerce et services
  Services pour automobilistes
Centres d´achats
PROMOTION DE L´ENTREPRISE
  Occasions d´investissement
Secteur financier et l´assurance
Immobiliers a vendre
Production industrielle
Production alimentaire
Království perníku

A.T.I.C. ČR na veletrhu v Brně

Veletrhy cestovního ruchu jsou významnou příležitostí k propagaci jednotlivých regionů. Tomu odpovídá náročná příprava vlastních prezentací. Je to také příležitost, kdy vystavovatelé představují své nejnovější produkty z oblasti cestovního ruchu, kdy se setkávají přátelé.
Asociace turistických informačních center se prezentovala, ostatně jako již poněkolikáté, spolu s dalšími asociacemi, ve stánku Czech Tourismu. Během veletrhu zde probíhala jednání ředitele sekretariátu nejen se zájemci o informace o členství v sociaci, ale, ostatně tak jako jinde, i běžná pracovní setkání. Zájemci o členství v asociaci se především informovali o tom, co vše může asociace členům nabídnout, jaké jsou podmínky vstupu, jak funguje spolupráce mezi jednotlivými turistickými informačními centry v rámci asociace apod. Návštěvníci velmi uvítali adresář členů asociace, zajímali se o Zpravodaj. V průběhu veletrhu se také konalo celostátní jednání rady asociace.
Asociace turistických informačních center (A.T.I.C. ČR) na veletrhu RegionTour v Brně
Expozice České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Jen ten, kdo je pracovně na veletrhu po celou dobu pobytu ví, jaká je to velká fyzická i psychická námaha, ať už se jedná o dny pro odborné účastníky nebo soboty a neděle pro veřejnost. Každý ze sebe vydává maximum. Když byly zrušeny okresy, tak se zdálo, že Regiontour už nikdy nebude to, co bylo. Podporovala to skutečnost, že se na veletrhu najednou objevily místo známých tváří převážně tváře nové, lidé se navzájem tolik neznali, často vázla komunikace. Ale uběhlo poměrně krátké období a navázala se nová přátelství, nové pracovní vztahy, lidé se vítali jako staří přátelé. Regiontour nepadl, i když mnozí stále každoročně zvažují, zda se prezentovat v Brně a o měsíc později v Praze, nebo si vybrat jen jednu akci.
Asociace turistických informačních center (A.T.I.C. ČR) na veletrhu RegionTour v Brně
Zleva: Marcel Goetz, Luděk Šorm, Naďa Jahodová a Miroslav Foltýn
První dojmy z veletrhu:
Jiří Kučírek (IC Ústí nad Labem): Jsme tady pracovně jako informační centrum a já osobně za Svaz Deliteus. Krajský úřad vytvořil velmi dobré podmínky pro to, abychom se mohli na veletrhu dobře prezentovat. Jsme také přihlášeni na veletrh cestovního ruchu Holiday World do Prahy. Abych se přiznal, moc jsem toho zatím neviděl, protože hodně času trávím jednáními přímo ve stánku Ústeckého kraje.
Simona Sládková, MIC Strakonice: Jsem pravidelnou účastnicí veletrhů v Brně, výjimkou byl rok 2003. Veletrhy byly vždy příležitostí k prezentaci regionu a kraje, kde žijeme, ale také místem setkání přátel. Především to však byla vždy úmorná práce, pokud člověk ve stánku pracoval poctivě, aby dobře prezentoval. Mne osobně se velmi líbila expozice Pardubického kraje, která se podle mne vymykala tomu, co tam představovali ostatní. Protože pracuji ve Strakonicích, byla jsem v expozici Jihočeského kraje a musím říci, že se mi pracovalo velmi dobře.
Marie Talafantová, ICC Náchod: Po několika letech pracovní účasti na veletrzích si veletrh "užívám" pouze jako odborná návštěvnice. Má to své klady - mám alespoň čas si vše pořádně prohlédnout, vyptat se, získat tak potřebné informace i prezentační materiály. Když končily okresy, také jsem se sama sebe ptala, jaký bude osud Regiontouru. Dneska vidím, že kraje důstojně převzaly úlohu okresů. Velké expozice mají také co do sebe - není zde kdysi klasická roztříštěnost, kdy subjekty z jedné oblasti byly umístěny na několika místech. Osobně jsem s průběhem veletrhu spokojena.

Naděžda Jahodová

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 21.01.2004 v 10:45 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA