PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Wednesday 16.10.2024
Search
  Search centre
Czech Republic Index
BASIC INFORMATION
  Basic facts about Czech Republic
The best of Czech
Regions in Czech Republic
Tourist regions
Turistické oblasti
Towns and municipalities
Euroregions
Microregions and associations
Picturesque regions
ACTUALITIES AND EVENTS
  Actualities
Action databank
Folk activities and festivals
Tourist activities
PRAGUE - HEART OF EUROPE
  City of PRAGUE
Prague information centres
Calendar of activities in Prague
Balneology
  Spas
Health insurance
Congress Tourism
  Exhibitions and exhibition grounds
Congress centres
Exhibitions and promotion
Congresses and conferences
Fairs and exhibitions
Tourism and leisure time
  Information centres
Culture and entertainment
UNESCO sights
Sights and architecture
Ecclesiastical monuments
Castles and chateaux
Active holiday
Hiking
Rural tourism
Cycling tourism
Water tourism and sports
Wine tourism
Sport and relaxation
Czech Tourists Club
Travel offices
Folklore and Traditions
  Folklorní sdružení
Folk ensembles
Folk festivals
Folk traditions and customs
Folk craft and products
Nature and its protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Protected landscape areas
Natural points of interest
Caves and abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Nature trails
Accommodation & dining
  Car-camping, camping site
Hotels, Boarding houses
Chaty a chalupy
Recreation areas
Further accommodation
Restaurants
Příjemné posezení
Gastronomic specialities
Commerce and services
  Services for motorists
Shopping centres
BUSINESS PROMOTION
  Investment opportunities
Financial sector and insurance
Properties for sale
Industrial production
Food production
Království perníku

Politika kvality A.T.I.C. ČR

Schválená jednáním členského fóra dne 21.4.2005 v Olomouci.
Asociace turistických informačních center České republiky poskytuje svým členům služby, které svou kvalitou napomáhají rozvoji turistických informačních kanceláří a zajišťují trvalý zájem o jejich využívání a o členství v organizaci.
Hlavním cílem je spokojený zákazník - člen a čekatel na členství v A.T.I.C. ČR
Klademe důraz na profesionální růst pracovníků a zvyšující se kvalitu komunikačních dovedností a to zejména ve vztahu k potřebám zákazníka.
Naším cílem je standardizace služby poskytování informací turistům a návštěvníkům.
Naše jednotlivé pracovní činnosti chápeme jako ucelený proces poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu, které mají své návaznosti a souvislosti. Naši práci porovnáváme v potřebami zákazníka a snažíme se docílit jeho maximální spokojenosti současně se zajištěním tohoto standardu v rámci celé organizace. Všechny sledované parametry jsou vyhodnocovány v rámci celé organizace tak, aby nedocházelo k opakování případných chyb.
Naším cílem je preference služeb informačních center zákazníky (návštěvníky a turisty).
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout postupnou standardizací činností TIC v rámci celé ČR, zkvalitňováním komunikace organizace s laickou i odbornou veřejností, podporou svých jednotlivých členů a jejich orientací na přední dodavatele služeb cestovního ruchu a dalších služeb souvisejících s provozem TIC. V rámci působnosti informačních center podporujeme jejich zapojení do řídících a výkonných struktur cestovního ruchu v regionech a krajích. Za nejvyšší hodnotu považujeme spokojeného a vracejícího se zákazníka (turistu a návštěvníka).
Naším cílem je zlepšování technické vybavenosti TIC a s tím souvisejících služeb.
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout podporou zavádění nových technologií a vytvářením podmínek pro jejich přijetí v rámci celé organizace a to jednak prostřednictvím zlepšování dovedností pracovníků TIC a spoluprací s nositeli nových technologií v rámci domova i zahraničí. Jako klíčové vidíme zavádění a modernizaci informačního systému společně s maximálním využitím dostupných lidských a finančních zdrojů.
V naší práci se řídíme následujícími zásadami:

- Všichni členové vedení organizace jednají v souladu s její strategií a svým přístupem k zlepšování kvality poskytovaných služeb jsou příkladem pro všechny členy organizace.

- Motivujeme členy organizace k poskytování kvalitních služeb zejména možností využití partnerských nabídek subjektů cestovního ruchu působících v ČR.

- Každý člen organizace odpovídá za kvalitu a zlepšování své práce a svou činností podporuje dosažení cílů organizace.

- Týmová práce, motivování a spokojení pracovníci jednotlivých TIC jsou základním předpokladem úspěchu organizace v oblasti cestovního ruchu

- Zvyšováním kvalifikace, dovedností a informovaností pracovníků TIC vytváříme podmínky pro zvyšování kvality služeb organizace a její standardizaci.

- Veškeré činnosti provádíme v souladu s platnou legislativou a v souladu s nařízeními správních orgánů.

- Aktivně se účastníme práce v rámci profesních organizací cestovního ruchu a podporujeme spolupráci našich členů s místními institucemi a organizacemi CR.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.05.2005 v 06:15 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA